Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/2022___2023_nr/2.jpg

1. Використовуємо однаковий підхід, засоби та платформи для комунікації.

Існує безліч можливостей для онлайн-навчання та здійснення різних освітніх процедур дистанційно. Проте уявіть, що відбувається з учнем, якщо використовувати різні ресурси для дистанційного навчання. Домашні завдання з математики у Viber, українська література на YouTube, а хімія взагалі в окремому додатку. Простежування та систематизація таких завдань забиратиме купу зусиль та ресурсів учня й одразу відбиватиме бажання вчитися.

Тож весь колектив педагогів нашого закладу освіти приймає спільні правила взаємодії — це суттєво спрощує як життя учнів, так і особисту роботу освітян.

2. Живе спілкування.

Може здаватися, що дистанційне навчання в сучасному світі дуже легко налаштувати. Скидаєш посилання на книжки, завдання у месенджер і збираєш відповіді. Проте, одним з важливих аспектів взаємодії під час навчання є живе спілкування, споглядання та слухання. Тому, активно практикуємо вихід в прямі ефіри для пояснення теми, аналізу завдань та дискусії з учнями.

3. Довіра.

Насправді, однією з проблем дистанційного навчання є довіра. З деяких предметів вчителю важко перевірити, чи справді учень зробив завдання самостійно. Полегшити ситуацію допоможуть завдання, які потребують додаткового пояснення.

Пропонуємо учням не просто надсилати результати, а й додавати до них короткі відео чи голосові повідомлення, в яких вони пояснюють хід розв'язку чи своє бачення правильної відповіді. Також цей прийом допоможе "прокачати" навички комунікації та самопрезентації учнів.

4. Обираємо платформу, яка є зручною як для вчителя, так і для учня.

5. Єдина система оцінювання.

Тут все аналогічно до першого правила. Краще наша команда педагогів витратить трохи часу для створення єдиної та прозорої системи оцінювання, аніж кожен вчитель працюватиме з учнями за власними правилами. Більш того, уся система має бути чітко поясненою школярам.

6. Формування єдиного плану занять та тем.

Плануємо ретельно навчальні матеріали.

7. Не використовуємо виключно одну форму комунікації.

Під час дистанційних занять потрібно залучати всі типи сприйняття в учнів. В онлайні є широке поле для маневру. Адже комбінувати текстові завдання можна з відопоясненням чи аудоповідомленнями. Щоб дати можливість кожному учню виконати хоча б одне завдання створюємо підбірки. Наприклад, пропонуємо в межах однієї теми або переглянути фільм, або ж прочитати статтю чи прослухати подкаст.

8. Геймифікація.

Активно використовуємо ігрові елементи та квести в своїх матеріалах.

9. Робота в онлайн-групах.

Об'єднуємо учнів у команди та надаємо їм групові завдання. Крім того, це спрощує етап підготовки завдань й дозволяє максимально розкрити творчий потенціал школярів.

10. Система "питання-відповідь".

Одразу домовляємося з учнями, коли й куди вони можуть надсилати вам запитання.

Кiлькiсть переглядiв: 211